Hur i....

Wei jag överlevde denna presentationen också!!

Gick över förväntan, även fast den blev lång med alla 1700 frågor :p Men jag tacklade dom bra så får väl vara glad över det. Jim (läraren) hade nästan bara positiva saker att säga efteråt så de var ju himlans skönt. Nu är jag klar med hela individuella presentationsdelen på kursen, nästa vecka..om vi hinner, ska vi ha gruppresentationer. Ska sätta mig och göra min grupps presentation nu. Jag är så snäll så...och jag har alltid snyggast presentatione..hihi skryyyyyt!

Jag var iaf lycklig tills jag kom hem och fick höra lite skvaller och blev MINST sagt sur. Fy fan va man tror att vissa lärare är snälla..men nej så är inte alltid fallet. Jag var nöjd med mitt men fan inte i jämförelse med vissa andra. Riktigt surt när folk som faktiskt inte var bättre får högre poäng, suuuurrrr som ett litet äppelkart blir man. Suck!!!!

Sure Im not perfect, but neither are you...so why should you get more credit for it!??! GAH!

Ciao!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0