Host!!!!

Godmorgon folket!
Kan knappast säga att jag sovit gott, jag har nog mest hostat tror jag..suck! När jag för en gångsskull gick och la mig innan 23 så hostar jag ihjäl mig och kan inte sova ändå. Där fick man för att jag skulle vara duktig!!
Men vad ska man göra, vaknade pigg ändå vid 9 så själva tanken att jag låg i sängen kanske var utvilande eller någonting :p Nu ska jag iaf iväg till gymmet och köra löpband..
Centrala Westerville..hela en gata har vi här!

Sedan ska jag köra igenom min presentation några gånger innan de är speech ikväll. Sista individuella för den här terminen så de är ju iaf skönt. Ett nästa vecka också men de är inte så svårt för de är i grupp.

Nej nu ska jag hoppa iväg - kaffe måste jag köpa på vägen tillbaka för de vill jag haaaa!!!
Puss på alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0