Host host!

Hej hopp alla söta människor!!

Hoppas att allt är bra med er en fredag som detta, nu har iaf Sverige helg :) Har bara en lektion idag vid 14 så i princip har jag också helg, även fast de kommer bli lite plugg också. ISA åker till Niagarafallen i eftermiddag, jag skippade de..känns inte som jag ville lägga den summan pengar på den, intresseklubben skulle knappast anteckna! Så jag och Rachelle är hemma...som nästa alla andra också i för sig!!

Skulle hoppa iväg till gymmet, jag med min hosta och min hals vet jag inte hur bra det är. Skippar det nu och sen får vi se hur jag känner mig i eftermiddag efter lektionen..går ju lika bra att träna då! :)
Ikväll blir det nog film, ska försöka lura med Rach på bio...går SÅÅÅÅÅ många bra nu!

Ha en FAB dag! :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0