Fuktigt

Just nu känner jag för att flytta in i en melon...låter inte de otroligt skönt!? Just nu är det sjukt äckligt att gå ut så jag ser inte fram emot att gå ner till Comm om 45 minuter. Men men!! Luftfuktigheten är på 80% och de är ju inte vi små svenskar vana med någonstans så blir en smärre chock varje gång men öppnar dörren!

Läraren mailade och ville ha slidsen till min presentation och skrev att jag gjorde ett "great job" så de är bara att HOPPAS att de blir ett bra betyg..lät ju helt okej på henne iaf :p Knappast min känsla men ändå :p

Nej nu är jag nytränad, nyduschad och nyäten...så dags att byta om och snart hoppa iväg till comm!!!
Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0