Fredag

Solen skiner köp gardiner!

Var en superbra start på dagen...vaknade 9 av mig själv!! Men sedan kollar jag mailen och ser ett puckat svar från CSN..hur kan dom vara så inkompetenta - jag förstår inte!! Skriver man att man vill ha papper så är det kanske av en anledning..men nääää de förstår inte lilla CSN! Dom liksom är asbra på att hoppa över den egentliga frågan utan tar massa fina omvägar kring dem - varför inte bara ge ett vettigt svar så slipper dom få 15 följdfrågor!!! Jag vill gääärna ha mina pengar i sommar!!!

Men nu ska vi se till att de blir en bra dag!!
Solen ska tydligen visa sina fina strålar idag bara och sen kommer regnet så de blir till att ligga ute och pressa! Ikväll så ska vi ha middag med alla Roomies, ska till ett italienskt ställe som inte ska vara allt för dyrt - de gillar vi. Annars är det lektion vid 2 och innan dess som sagt sooooolen :) Fick massa färg i onsdags och igår :) Woho!!

Frulle i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0