Eurovision..

..var skit...vilket skit! Med så många bra artister trodde man ju att en bra skulle vinna, men så var ju INTE fallet. Inte nog med att Sverige var skit, tycker nästan de är bra att de blev en 21 plats av 25 möjliga, då kanske Svenska folket fattar att vilket skit som hellst inte passar sig. MEN Norge lyckades ju..och de är ju nästan en ännu mer pinsam historia. Nej skit var det! Och eftersom jag inte kunde rösta själv så får jag klaga så mycket jag vill.

Föresten så flyttar jag utomlands, man kan inte bo i ett land som röstar sådär..de går bara inte!! Jag ska flytta hem till den snygga britten som presenterade UKs poäng ;)

Island eller turkiet skulle vinna - helt klart!

BIG NO NO NO!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Sverige sög... Vem skickar OPERA till eurovsion!? Herrejisses... Men jag tyckte faktiskt Norges låt var helt okej, kanske för att jag hört den ett par gånger innan? Hmmm

2009-05-17 @ 14:33:19
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0