Efter regn kommer sol

Imorse när jag vaknade så hade de vräkt ner regn och varit blixt och åskstormar, jag vaknade av en vid 7..fett scary! Jag trodde jag skulle upp då och hoppade glatt upp ur sängen och gick på toa - sedan blev jag frågade var klockan var och hoppade tillbaka i sängen.
Var sååå nära att skippa sportklasserna imorse, trött och Rachelle gick inte. Men jag tog tag i mig själv och drog mig upp ur sängen och iväg. Sög men aja...jag var iaf där! :) Gymmade en timma efteråt, kondition och armar!

Sedan har det varit fullt upp! Jag har städat hemma, tvättat, dammsugit, fikat och kollat Second hand med Sarah, tagit ut pengar och hängt i biblioteket. You name it, men inget plugg än!!!
Ska ta och vräka in tvätten i torktumlaren och sedan lägga mig ute och läsa för de är så fint väder, 23 grader och sol och klockan är strax 18 :) ME LIKE!!! Får läsa ett kapitel i solen och sedan klassar jag mig själv som duktig!!

Om exakt 4 veckor landar jag i Atlanta och är på väg hem till Sverige, mixade känslor men gud så kul vi har här borta!! Igår var det föresten WW och de gick super, drama och hemligheter som avslöjades på löpande band - de tycker vi också om. Ikväll blir det ett gäng filmer, lånade 7 nya på biblioteket igår.

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0