Dinner and Bellini

Vilken underbar dag det var idag...och vilka dagar vi har att se fram emot. Bara hoppas att de otroliga vädret håller i sig ända vägen fram till vi åker hem! :) Tänk så mysigt det skulle vara!!!

Började med att ligga ute i nästan en timma, otroligt varmt och klockan var strax efter 12 - de gillar vi. Sedan köpte jag med mig fruktsallad och gick ner till comm och skulle ha lektion. Vår fantastiska lärare tyckte att vi skulle vara utomhus så så blev det. Satt i solen och njöt och pratade om teknologins påverkan i våra liv bland annat, så trevligt så. Efter en timma var det över och jag riktigt njöt på vägen hem i solen. Sedan var det varmt och jag höll mig inomhus tills det var dags för middag.

Jag och Rach fixade till oss lite snabbt och styrde bilen mot Easton där vi åt en sjukt god middag på BRIO, en italiensk restaurang med fantastiska Bellinis..mmmm så god den var!! Efter middagen i solen så blev det speedshopping..hade en timma innan Easton stängde och vi tittade på bodysaker och sedan shoppade jag ett par leggins och en jättesöt topp som jag bara äääälskar.

     
BRIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0