De ser mörkt ut..

..kan vara för det är mitt i natten! :p

Suttit och tittat på One Tree Hill avsnitt och drömt mig bort lite, kollat på YouTubeklipp och på konstiga/fina/coola skins till iPhone, obsession!! Innan dess så blev det en promenad till CVS med Rachelle i det härliga kvällsvädret och ett skypesamlat med min systeryster Karro the Flarro (nytt namn!) där vi i princip gjorde konstiga miner åt varandra i en timma och skrattade - puss på dig yster! Och FAN om något dyker uppå fejan! ;)
Har sett två OTH dvder nu och klockan är 02.18 vilket också går under "Hopp i sängen din gamling!" så jag borde nog lyssna på mig själv! I förresten så visst är ovanstående laptopfodral FAB FAB FAB!!!??? Karro 2 aka Jobbkarro har ett och jag blev verkligen kär..och jag som inte har ett. Bara hoppas dom finns kvar när jag kommer hem! 299:- för 13,3 på Ordning&Reda såklart - kärlek!

Sleep tight..eller i SV fall - God morgon och ha en FAB dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

YberFAB :)



Ja det känns jäkligt skönt :) Hoppas vi gör nått bra i gruppen :)



Vi måste ses när du kommer hem!! Miss u!!

2009-05-06 @ 10:00:38
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja..bara 5 veckor kvar!!! :)

2009-05-06 @ 18:50:39
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0