Dagen före..

Godmorgon!
Jag orkade inte gå upp tidigt imorse..även fast jag vaknade vid 9 och var pigg så somnade jag om på något sätt, så de kan bli! Hade iaf inte svårt att somna igår som jag haft tidigare nätter så det var ju i alla fall bra.

Idag har jag bara en lektion, human communications vid 14..alltså om 2 timmar och 20 minuter. Dom lektionerna är roliga och man skrattar i princip konstant så de är inte så farligt! :) Innan dess ska jag kolla i böcker efter saker jag ska skriva om och fixa mig, ska köpa kaffe och skriva ut våra flygbiljetter också. Efteråt så ska jag förhoppningsvis skriva lite på projektarbetet, packa inför San Francisco imorgon - vi åker från skolan vid 05.30 :p Måste förbi biblioteket innan också och lämna tillbaka lite filmer. Så blir antagligen plugg på Java Central..så det händer någonting.

Kallt är det idag också, burrrr så ska byta till något varmare på överdelen. Föresten så har jag jeans på mig hela tiden..tada! Mina kjolar behöver uppdateras ASAP!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0