Cedar Point!

Kom PRECIS hem från Cedar Point där det spenderades en heldag med att skrika, stå i kö och power walka mellan de olika ridesen :p
Såå kul sååå kul kan man sammanfatta det hela!!!! Har varit sjukt modig och åkte världens andra högste och snabbaste Roller Coaster som har ett drop på 400 feet - alltså man åker rakt ner i princip 400 feet!!! Herrejävlar jag bad till gud innan vi åkte den. Men sjuuuukt jäkla rolig och man var ju bara tvungen att köpa bilden..haha jag posar i 120 mph :p



Min topplista
Maverick
Top Thrill Dragster
Magnum XL-200
Mantise

Sjukt skoj dag, försov mig men de gick bra ändå och vi hann med att åka allt. Tyvärr var Millenium avstängd vilket var skit för den hade jag verkligen sett fram emot att åka, men men thats life. Den har legat/ligger etta på världens bästa roller coaster och allt!!! :( Life is a musical har varit temat i alla köer med dans och sång från min sida :p ..Den värsta kön var dock på strax över en timma så de var inte alls farligt..helt okej för att vara usa :p

J J J J Till Cedar Point!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0