Back in OH!

Hej hopp...nu är jag tillbaka igen efter 4 dagar utan internet, fanns ingen tid för bloggning inte...sitta i solen på Union Square vinner med stormsteg i den fighten!

Har varit en underbar långhelg och jag kan säga att San Francisco är en underbar stad..mysig och bara fantastisk. Kommer helt klart åka dit igen..typ roadtrip och köra helt Kalifonien eller någonting för vi fick bra viddar från alla rundresande på Hostelt.

Nu är jag DÖD, har ont i halsen..lock för ena öret som inte släpper. OCH jag har tak ikväll, illa att jag inte kan prata skulle man ju vilja säga!! Ska maila läraren och förvarna att jag kanske inte kan presentera ikväll, känns dumt att döda sig själv! Möttes av 43 mail i ena mailboxen, 8 i HiK och 18 i Otterbeinmailen..suck så mycket strunt. Men var lite stressad när jag kollade mailen för de skulle eventuellt vara så att jag skulle haft intervju imorse inför KARMA men vi tar det senare...ibland vill man kolla mailen oftare! :p

Nej nu ska jag sova en timma och hoppas jag mår bättre sen! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0