Åskväder!

Var varmt och skönt ute när jag vaknade upp vid 11 imorse..helt förvirrad för jag hittade inte telefonen. Den ringde vid 10 och då måste jag somnat på den..hittade den efter lite letande och kunde konstatera vad klockan var. Jag får alltid för mig att de är skoldag och är försenad om jag inte ser på klockan direkt. :p

Hoppade upp och började nästan direkt skissa på ytterligare ett projektpaper, har 5 sidor med anteckningar så de ska väl förhoppningsvis bli till 4 sidor vanlig text. Om något är jag duktig på att dra ut på texter - min specialite! Sedan vid strax efter 2 blev det gymmet i en timma, kändes i armarna från igår men de var bara att kämpa :) Sedan dess har de varit chattning på hög nivå med hela världen och nyss en supergod middag med kyckling och sallad med avokad, gurka (lyx här borta), tomater och morötter...och italiensk dressing och citron på såklart!!! *Mums mums*

Nu ska jag strax börja skriva projektpapret och får varva med att hitta bra YouTube-klipp också som kommer behövas till min comm klass på tisdag! Den presentationen får jag göra imorgon..och application paper också men de är halvklart och går på en knapp timma - vips så är det klart!!

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0