17...igen!

Kom precis hem från bion, gratisbio stod ju på schemat och är nu checkat!!

Måste säga att filmen var över mina förväntningar, många "oooh".."ahhhh" och så vidare, väldigt flickig och det såg man ju i publiken! Var några stackars killar där som helt klart blivit dittvingade av flickvänner! Men jag kan rekommendera den om man vill pigga upp en kväll eller så!
Finns så otroligt många filmer ute nu...eller imorgon! Känns som jag och Rachelle får flytta till bion!!

Skrev klart ytterligare en inlämning innan bion (innan vi började leka zoo och lyssna på spice girls också) så nu är jag såååå stolt över mig själv, ska belöna mig med en telefon tänkte jag! :p

Kommentarer
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:56:58
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:56:58
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0