Tröttisdag

Morning!
Jag satte larmet på 09.30 tror jag, nu är klockan 11.47 - oooops! Sicken tur att jag är klar med arbetet till idag, då kan man faktiskt få sova längre, tycker jag :) Ska bara gå till biblioteket och skriva ut arbetet innan lektionen börjar vid 13. Förhoppningsvis får vi tillbaka våra test idag, de skulle vara mycket trevligt faktiskt för jag är nyfiken - håller tummarna mycket hårt att jag får bra betyg denna gång. Att få A på inlämningarna är bra - men utan bra på testen säger de inte så mycket.

Oh well, ska ta en dusch och sedan bege mig för att skriva ut. I eftermiddag blir det biblioteket och PR-skrivande på hög nivå. Jag vill få 3 sidor till minst 5..eventuellt 6! Håll tummarna att det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0