STS

..allting löste sig, jag kunde ta samtalet och tog hennes nummer och ringde upp dom via Skype - supersmidigt även fast jag var rätt stressad vid 10.05 att min telefon var för pank, hade typ 50c :p Men allt gick smidigt, jag fick ur mig det jag ville även fast det var lite klurigt att svara på ett case på engelska om fulla ungdommar. Kvinnan/tjejen jag pratade med var iaf positiv och hon trodde att ett konfaläger på Isle of Wight behövde en aktivitetsledare.

Jag var ju lite förvirrad kring vad jag sökt men de var ju aktivitetsledare, hihi knas. Om jag skulle få den tjänsten börjar det lägret 19/6 vilket är tidigare än jag tänkt mig men det skulle ju vara jättekul om de blev så. Då blir det till att slänga om New York schemat så redan blir antingen kortare eller lagd tidigare i quartern. Jag vill ju hinna träffa alla människor innan jag skulle åka igen isf och vara borta 4 veckor.

Håller tummarna, dom skulle höra av sig inom 1-2 veckor! Känns bra men de är ju verkligen en jättestor grej, planera dagliga aktiviteter för en grupp med 20-30 ungdommar. Scary men kul!!

Isle of Wight

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att det gick bra! håller tummarna! (fast det är klart att det är trist att jag inte kan träffa dig så mycket när du äntligen återvänder från fjärran västern!)

2009-03-09 @ 21:06:14
Postat av: Anonym

håller oxå tummarna!

aj lav jo ten tajms mår den ju kan säj

2009-03-09 @ 21:23:49
Postat av: Jojo

Tack söta Helena och världens bästa mamma :)

Saknar er!

2009-03-10 @ 02:21:02
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0