Sommar!

De är VARMT och jag har inga sommarkläder, hur deppigt är inte det!? De är 25 grader ute just nu och jag går runt i ullkjol, haha underbart! Suck varför packade jag inte ner nåågra sommarkläder eller iaf någon tunn kjol? Oh well..bara göra det bästa av situationen.
    Tis                          Ons                           Tors                          Fre
Risk för storm                     Mestadels soligt                      Mestadels soligt                        Mestadels soligt
20 °C | 6 °C     7 °C | -6 °C tors       4 °C | -5 °C fre            6 °C | -3 °C lör
Dagen var bra..sov till 12 eftersom jag absolut inte kan sova på kvällarna/nätterna. Gick och la mig 2.20 klarvaken och somnade nog inte förens framåt 4.30 eller nått. Suck! Ska köra filmmarathon ikväll och stänga av när jag är TRÖTT. Har lektion 9.30 imorgon så förhoppningsvis blir jag trött fort :)

Lämnade in min inlämning i eftermiddags och nu håller jag på med min Media plan som ska in på fredag. Det går bra...jag har redigerat de som läraren tyckte och ska nu -> ikväll skriva det samman enligt den nya planen. De borde gå rätt fort så jag har två dagar på mig till att förbättra och fixa. Vill gärna ha ett bra betyg på denna uppgift :)

Ciao från vaaaaarma Westerville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0