Pluggtoka

Hej hopp, de har verkligen varit fullt upp dom senaste dagarna med våran Media Plan som skulle lämnas in idag, nu är jag ÄNTLIGEN fri från den efter säkert 30 timmars arbete på den. 28 sidor och underbar, min bäbis!!! Dagar och nätter av slit är äntligen över :)

Nu går vi över till finalplugg, har en på måndag i Management och det är den som är "svårast" och sedan i PR på tisdag. Vår final i management är uppdelad i flersvarsalt, essay och case..de känns rätt bra. Ska koncentrera mig på den imorgon tänkte jag. Vår lärare i PR kläckte nyheten av vi troligtvis ENBART kommer ha flersvarsallternativ på vår final...jag tycker INTE om sådanna, jag är en essäelev och överlever på vettigt babbel. PR-plugg idag, management imorgon!!

Igår var det Old Bag från 23-02 och idag är det X-party i någon lägenhet för att fira av ett gäng som åker hem..dom har varit här 7 månader nu så de är dags. Kommer 6 nya internationella också, 5 från Sri Lanka och en från Brasilien..spännande, nollning?

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0