Planering

De är ständigt planerande..men de blir oftast super i slutändan ändå!
Ikväll har vi lite olika alternativ att välja mellan vilket alltid är trevligt!! Fick sms av min roomie att hon kommer vara borta hela helgen - woho, de är som föräldrafritt! Fram med flaskorna nu kör vi ;)



Middag 17.00 i cardinals nest vs. Middag hos Katie för en viss person som fyller år.
Happy hour på Old bag bara för att de är trevligt..blir nog ingen öl för mig idag! Sedan blir det mellanfest..antar att det blir hos killarna som vanligt! Efter detta blir det antingen en födelsedagsfest på tredje våningen i Old Bag eller en black/white party/mixer på Mansion (ett stort frat-hus). Vi får se!

Nu ska jag iaf lämna biblioteket och gå och lämna min väska..får se om jag byter om, suck har noll ork att välja kläder!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0