Nagelfix

Trött på mina naglar..dom var superlånga (perfekt längd..när dom är balanserade och inte ser ut som mina för tillfället). Så jag bestämde mig för att fila ner dom en bra bit för att sedan måla dom. Har bara lila så de blir den :p Trevlig liten Ullevifärg :)

Men sicken tid det tar att fila ner dom och forma, men jag tycker det bara är roligt..och har inget bättre för mig så vad gör det om hundra år? Känns jättekonstigt att inte ha monsternaglarna längre..men min plan är att ta bort akrylen i veckan för att slippa lägga ut summan varje månad..dom ska gå till en iPhone. :) Budget hit budget dit - hittar jag en vettig slår jag till i April!

De blir nog en dusch och sedan bokläsning innan sovtajm.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0