Mexico dag 3

Hej hopp!!!
Liten uppdatering fran mexico igen :) Oftast ar det fullt pa internetcafeet mitt emot hostlet men ibland sa :p

Gardagen var tuff for killarna, en John fran UK flyttade in i varat rum och foljde med ut igar, trevligt men killarna drack liiiiiiite for mycket, da ar det bra att mamma Jojo finns dar och ser till att truppen overlever. Vi at middag, drack pa balkongen och sedan vid halv tolv gick vi till ett dansstalle och var dar till runt 02 innan jag och Rickard gick hem, dom andra var sparlost borta.

Idag borjade dagen men regn sa vi lag inne och laste i nagon timma innan vi gick runt pa 5.e avenyn och letade sportbarer. Jag tittade pa vaskor, farligt farligt...maste ha iPhonen i tankarna for att inte kopa en av varje :p Sedan lattade molnen och vi gick ner till stranden nagra timmar och njot lite mer - ajajajajajjajaj jag ar en krafta!!

Puss pa er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0