Media Plan

Hej hopp!
Sitter på biblioteket och skriver min media plan som ska in på fredag. Lånade ett referensexemplar så nuuu är jag MYCKET lugnare och är säker på att den kommer att bli superbra! :) Alltid skönt!

Imorse var det lektion, vaknade 9 minuter innan vi började så de blev panik...kom bara 10 min sent vilket är ok med tanke på att lektionen var i kommunikationsbyggnaden off-campus. Oh well, presentationer och inlämning av gruppbetygen. Tyckte jag skrev en bra motivation till vad jag gjort och anser att dom andra gjort! Lyssnade på tre presentationer och känner mig säger att de kommer gå bra på fredag när de är våran tur. Ska printa ut lite stödkort, förstår inte att dom andra stod med hela A4 och bara läste av - de klarar jag inte av!!! fult!

Nej nu ska jag fortsätta vara mitt duktiga jag och förhoppningsvis bli klar innan middagen så jag kan redda imorgon och spendera kvällen med pre-finalplugg eller nått.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0