Mars

De är Mars...MARS..omg! Tiden går waaaay för fort, jag har inte ens förstått att jag befinner mig i USA och pluggar..och de är redan mars. Om två veckor är första quartern slut, vi har då varit här halva tiden. Det går bara inte att förstå, jag är typ i chock!!! De är verkligen underbart här borta, I Love It. Människorna är underbara och jag lääängtar tills jag och Rachelle flyttar in i commons till två underbara girlies. Vi kommer ha underbart kul, fantastiska fester och laga underbar mat. Dessutom träffade jag en kille igår som lovade att han skulle laga mat till mig - välkommen över, men vi är fyra brudar! :p



Så vad har vi varit med om hittils?
Party på Old Bag, träffat friends for life, fixat naglara, besökt massa shoppingcentran som är crazy big, massa trevliga hemmafester, lärt killarna att skaka rumpan, lärt mig säga opassande meningar in dutch, fått bra betyg, flyttat från en puckad roomie,

Och vad kommer?
Resa till Mexico under spring break, resa till - New York, San Fransisco, Washington, Chicago, Kanada, Niagarafallen, baseballmatcher, flytta till commons, shoppa like a crazy person innan jag åker hem...

Massa resor att se fram emot, känns som man varit här någon vecka...men samtidigt som man bott här föralltid och aldrig ska åka hem.
Ciaaa från en förvirrad fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0