Kaffe!!

Det går bara inte att leva utan kaffe, mitt huvud fungerar inte alls på morgonen nu när jag inte passerar biblioteket och vårat cafe där, de är hemskt! Nu har jag iaf mitt kaffe och kan sitta och le för mig själv i min lilla glasbubbla (som är fyrkantigt).

Seg som den i morse och sov otroligt oroligt, illa att jag vet varför och känner mig som världens hemskaste människa, men that is life. Nio var jag uppe och 09.22 utanför dörren på väg mot kommunikationsbyggnaden off campus, kom nästa precis i tid. Grupparbete hela lektionen, gick rätt snabbt men så är det när man han massa saker att göra. Jag ska fortsätta att arbeta med det för jag tycker inte de är 100% och de måste det ju självfallet vara.

Nu hoppas jag verkligen att pluggorken infinner sig när koffeinet kommer upp i hjärnan och ut i systemet..blev NOLL gjort i helgen. Oh well..apelsin är gott också så de blir nog en c-vitaminkick på det hela också :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0