Kaffe och apelsin

Vad gör man inte för att pigga upp sig lite? C-vitaminer är bra grejer, aka frukost och självfallet måste man ha apelsin till det. Tyvärr var den kanske inte godast ever :p

Har haft dagens första lektion och den gick bra, hade quiz som gick sådär...självklart kom frågan jag inte hittat något svar på men ohhhh well. Grupparbetet går framåt, ska skriva lite mer om findings och sedan är det timeline, evaluation och sedan är de klart. Har hela fredag på oss också, då blir det snabba puckar för vi måste planera presentationen som är på Måndag eller Onsdag....vi får inte veta innan när vi har - elakt!

Känns skönt att saker ordnar upp sig iaf. Börjar kännas att vi är inne i vecka 9 av 10. Inlämning fredag, presentation mån/ons, inlämning tisdag, inlämning fredag och sedan är det bara att hårdplugga till finals som är vecka 11. Har en måndag...en tisdag..en onsdag, och på torsdagen - MEXICO! Tyvärr är alla på morgonen/förmiddagen men de är bra...då har jag en dag på min att förbereda mig för nästa. Vet inte riktigt upplägget på någon av dom - spännande :S

Kaffe, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0