Java Central

Sitter på Java Central och pluggar..kommer på mig själv med att sitta och njuta av miljön. Jag pluggar "bäst" med lite musik i bakgrunden (Sunny 95) och lite lätt med folk runtomkring. Knäpptyst går inte för jag blir galen, så detta är perfa.

 Java Central, Westerville, OH

Dom har öppet till 18 ikväll och jag kommer nog sitta här tills dess, pluggar management och skriver en study guide. Har med mig PR-boken också men jag vill bli klar med guiden idag.
  
Mitt pluggschema:
Lördag - Göra färdigt study guide till Management. Skriva på studygudie i PR om de finns tid.
Söndag - Plugga på study guiden, läsa/bläddra i managementboken och tittat tillbaka på case.
Måndag - Final 8-10 i Management. Plugga på PR-study guide och gå igenom gamla quiz.
Tisdag - Final 10.30-12.30 i PR. Skriva Feedback paper till Advertising and Promotion till mitt i natten, förhoppningsvis inte.
Onsdag - Inlämning feedbackpaper 08.00 till Baileys mail.

Så de är fullt upp kan man ju säga! Managementen får mest uppmärksamhet. Fick föresten A på vår stora rapport angående Anhauser Busch (AB InBev) så Mafi tar bort mitt dåliga prov - JAG ÄR  BÄST! ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0