Intervju..

Jag har nu en lösning på mitt tidigare "telefonproblem"! Woho! Jag ringer dom från skype..de blir enklast och billigast har jag kommit fram till! :) 100:- är kontot laddat med och samtalet kommer kosta mas 10,80:- och de är för 1 timma så de är super. Dom ringer mig först dock så jag måste till bokhandeln och köpa ett refillkort innan lektionen börjat! Då kan jag ringa mormor också och prata med henne imorgon! :)

STS Ledare i Chelsea sommaren 2006      STS Ledare på Malta sommaren 2006.


Angående intervjun börjar jag bli lite nervig..jag ÄLSKAR att gå på jobbintervju. Den pirrande känslan och sälja in sig själv tycker jag är underbar. Speciellt imorgon när de står rätt mycket på spel också. Jag måste 120 % övertyga dom att jag kan hantera ungdommar..för det kan jag faktiskt och älskar, oftast..och inte behöver gå någon kurs som jag har för mig var obligatorisk i Maj. En sommar i UK/Malta skulle vara FAB och göra mycket för CV´t.

Håll tummarna för mig klockan 10.00 imorgon! I want to go yellow!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Inte för att hacka på din braiga plan men att ringa från skype suger :( Jättemånga som ringer in till svaab från utlandet via skype och ljudet är alltid flera sekunder efter och de hackar och man hör knapp :(

2009-03-09 @ 12:39:47
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

De var perfekt ljud och vi hörde varandra super så allt gick så bra så! Tror att man måste ha ett bra headset och att de gör rätt mycket för samtalet. Mitt inbyggda är werd men med headset +++++

2009-03-09 @ 16:07:48
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Karro

Gud va bra att det löste sig :D Hoppas du får jobbet <3

2009-03-09 @ 16:43:53
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0