In Playa

Solen skiner...harligt varre! Man kan verkligen inte klaga pa livet har borta..underbart ar vad det ar!!

Igar at vi mumsig middag pa ett Organiskt stalle och drack massa god juice och priserna var helt okej. Nu blir det annu mer budget..men man maste ju fa njuta ibland ocksa. Killarna kor pa en olbudget och jag pa en vattenbudget :p
Dom kom hem mellan 5-6 imorse sa dom ar ute pa sina aventyr..jag madde bajs igar sa jag lag i sangen och laste New Moon istallet. Ar redan halvvags och de ar sista boken jag har, men den ar sa bra. Maste hitta en bokaffar!

Formiddagen spenderades pa stranden, 11-14 typ innan de blev dusch, mat och lite shopping. Fyndade en Elizabeth Arden 8 hour creme for 90:- vilket ar stort bra for den stora tuben, jag trodde hon sa fel i kassan :) Mer sadant, duty free ar bra grejer det. Ska nog kopa en perfym ocksa..testar tva olika nu pa varsin arm. :p

Nu - vattenmelon pa balkongen!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0