In Ohio!

Nu är jag tillbaka i Westerville och mitt rum! :)
Det är verkligen hur skönt som hellst, även fast man inte bott in sig så är det fortfarande hemma!

Hemresan gick bra, tog en taxi till flygplatsen istället för bussen..bara 20 pesos dyrare - 12:- typ! Sen var det segt och jag kunde inte sova på flygplatsen förens 1 timma innan flyget skulle gå och vi var incheckade i väntan på andra flyget i Mexico City..där fanns det bänkar vilket det var brist på "på utsidan". Jag hostade lungorna ur mig så jag var rätt slut! Sov gott till Atlanta och sedan igen till Columbus så blev 4h´s sömn ungefär!

Lektion under kvällen och sedan köpte vi mat!
Nu ska vi drick vin... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0