Final final

Morning! De är en uuuunderbar dag här i Westerville, även fast jag släpade mig ur sängen 07.20 vilket är tidigast sen jag kom hit. Man blir bra bortskämd med att börja 09.30 som tidigast. Nästa quarter är det ju bara förmiddagar mån-tors och sovmorgon på fredagar vilket är perfa med tanke på TST på Old Bag! :)

Hade min PR-final 08.00 och de gick SKITBRA! Jag blev lite osäker då läraren började med research objectives istället för objectives för kampanjen men jag hoppas jag fick till det. Känns sååå bra och jag är så glad så glad! Nu ska jag bara ta och skriva min Feedback paper till advertinsing and promotion och sedan är det SPRING BREAK!

Tisdag: Skriva feedback paper, lämna tillbaka filmer, Chuck ska skriva under J-I, prata med Jeff om flytter! Tvätta!
Onsdag: Lämna in paper senast 08.00 via mail, flytta till lgh, shoppa/fixa naglarna, fest hos Cathy.
Torsdag: MEXICO och flygplatsen vid 07. Planet lyfter 09.25!

Fab fab fab fab day önskar jag dig!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0