Duty Free!

Hej Sverige och resten av varlden!

Vi har varit i Playa i en vecka nu..kanns som mycket langre men anda :)
Vi borjade dagen pa stranden, alla mar halvdaligt men de borjar bli battre nu! De var vaaaarmt pa stranden sa vi klarade oss bara i nagra timmar innan vi gick tillbaka till hostlet...duschade och sedan gick pa jakt efter en brevlada for alla hade en bunt vykort att lamna av..de gick inge vidare :p Chris, John och Toby begick sig mot bio och jag och Rickard for shopping pa Duty Free shoppen, inte bra for planboken!

Kopte en Elizabeth Arden perfym jag spanat pa lange for 560 pesos for 100ml, en Lancome mascara for 260 pesos och en Lancom foundation for 350 persos. SNACKA om lycka...dom gar pa MYCKET mer i sverige och USA :) Rickard kopte en perfym ocksa sa nu kommer vi lukta gott. Funderar pa att kopa ett lipgloss ocksa...dior for 200 pesos klagar man inte pa!

Ikvall blir det nog utgang...jag ska sno magmeducin av killarna, annars dor jag nog snart!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0