Cancun, Mexico!

De ar en molnig dad i Cancun..och nu langtar jag faktiskt efter att fa komma "hem" till Otterbein och Ohio.

Vi kom till Cancun vid 12 tiden och hittade till varat hostel dar vi dumpade alla saker och gick sedan pa jakt efter en Sportbar, ja Sverige spelade ju och jag reser men fyra killar. De sket sig men vi fick iaf lunch innan vi begav oss ut pa shopping jakt. En mall och en marknad senare begav vi oss tillbaka till boendet och svirade om till partyoutfit + sova for trotta lilla Jonatan. Oh well, sedan blev det mat..ja killarna trodde dom skulle fa se matchen i repris men ICKE!

Efter maten blev det ut till Hotell zonen dar ett besok pa Coco Bongo stod pa schemat. De ar ett nattklubb/show stalle som ar svindyrt att ga in pa men sedan ar de fri bar och shower hela kvallen. Inte riktigt vart det men de var nagra riktigt bra shower iaf. Vid 3 tog jag och Toby en taxi tillbaka till hostlet.

Idag har vi atit frulle och hittat till ett internetcafe, Jonatan sover och Christoffer vetettusigen ;p Ska nog bege oss till flygplatsen relativt tidigt...Cancun ar verkligen inte en stad jag kan rekommendera om man ska semestra. Playa ar SOOO much better!!! Har ar det mest getto och gud vet vad.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0