Buzz buzz buzz..

Vaknade av att det var VARMT i mitt rum, snacka om att man halvdog. Upp och en kalldusch senare var man iaf levande..de skulle man inte trott några timmar sedan :p Uscha, när man säger att man inte ska dricka blir det till någon grej och helt plötsligt står man där med ett glas i varje hand. Nej inte direkt men typ..
Var party hos Verena och sedan Old Bag, riktigt segt men mysigt litet party. De roliga var när spelen kom igång, tjejer vi kommer skippa singstar och köra beerpong och flipcup från och med nu - jag är bäst (som vissa skåningar säger).

Idag - plugg, film och sömn. Jag är trött men måååste iaf sammanställa alla mina frågor och grejer inför inlämningen på tisdag. MÅSTE som sagt få bra betyg på den. Bruden bakom mig får sms konstant och snart kommer jag kast ut hennes telefon, jag blir galen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång :)

2009-03-07 @ 22:01:43
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång :)

2009-03-07 @ 22:01:49
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0