Bryggeri..

Vid 13 åkte vi mot Anheuser-Busch inc. bryggeri som ligger en 10 min bilkörning från campus. De är deras tredje största bryggeri i usa så de var ju rätt stort. Vi fick först en introduktion i företaget och vad dom gör..sedan fick vi en guidad tur på bryggeri och förpackningsdelen. Vi var där i över 3 timmar så alla var rätt sega på slutet när vi skulle ställa frågor.


De två tornen där dom förvarar och omvandlar alla grödor och vad de nu var..


De var för Managementskursen så vi ska skriva ett rätt stort arbete som ska in på tisdag. De är på 100 poäng och får man över 85 poäng så får man räkna bort ett av testen och jag BEHÖVER räkna bort test 2 som jag inte pluggade på. Så de blir helgens stora prövning. Då kan jag fokusera på min Media plan till Advertising & promotion nästa fredag. Innan old bag ikväll så ska jag fixa med PR research planen som ska in imorgon. Läääääängtar till 19 mars :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0