Biblioteket

Gaaaahhh...jag vill INTE plugga, jag känner mest för att ligga ute i den varma solen och njuta av lite strålning. Tänk så härligt! De är 16 grader ute just nu och man känner riktigt hur solen värmer hyn..de är vår det!!

Har skrivit en bonusuppgift till managementkursen, tyvärr är den bara på 5 poäng och provet är nog på 200 så TACK för det men jag behöver fler än 5 poäng då. Jag har NOLL intresse för tillfället och vet inte hur jag ska få till lite pluggenergi. Vill mest lägga mig på en filt ute och läsa klart Twilight. Kommer garranterat vara klar med första innan vi åker och eftersom jag bara har tvåan ska jag låna 3+4 av Sabrina när vi åker till Mexico så jag har läsning när jag ligger där på stranden :) Faaaab.
Längtar mest till Mexico, men jag vet hur illa jag kommer må om jag inte pluggar bättre på provet till imorgon. Var föresten 10.30-12.30 så de var ju trevligt :)

Plugga var det ja...suck!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Känns som vi med har massa prov och sånt nu :o

Men man får kämpa sig igenom helt enkelt! :)



När ska du till Mexico då?

2009-03-15 @ 22:55:33
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0