2.nd day..

Det är verkligen jätteskönt att vara tillbaka på Otterbein, man känner sig trygg OCH man kan dricka vattnet/borsta tänderna i det. Gårdgens föreläsning gick ju bra..en gång i veckan mellan 6.15-9.30 så det är ju en bit men de klarar man ju av. Måste bara komma ihåg att ta med vatten för att stoppa huvudvärken!

De var ju kul att vi är 10 pers i klassen och jag känner 4 av dom andra redan; Christoffer, Jonatan, Burak och Oliver. Men de ska nog bli bra..talet vi skulle hålla igår var till nästa vecka så då måste jag ju naila det hela! Ska maila läraren om mina förväntningar och så är läxan till nästa vecka klar. Måste dock beställa boken...fy va jobbigt det är att vara utan mitt kort. Pengar på kontot men man kommer inte åt dom!!

Idag var det Tennis vid 9 och Exercise walking vid 10. Tennisen vara bara intro i 15min så jag tränade efter det i väntan på EW som var i hela 10 min..rätt skön start. Och eftersom både jag och Rachelle har lektion vid 09 i samma lokaler är det var..vi kommer inte försova oss! :) Tennisen verkar jättekul..och EW har jag i princip redan A i..inte för jag tror tennisen blir jobbig betygsmässigt, jag går ju kursen för jag vill lära mig och ge 110%.

Hämtade ut Eclips på biblioteket och sedan mina UNDERBARA gummistövlar från Hunter som passar PERFEKT! Jag är såååå glad idag. Nu måste jag skaffa pengar på kortet så jag kan ringa lite sött folk :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0