19C Söndag

Idag har varit min internationella slappardag, eller iaf början på den! Vaknade vid 11 och de var för varmt för att orka gå upp..så jag låg kvar i sängen några timmar och läste Elle och tog det lungt, tänk så skönt de kan vara ibland! Nu är jag iaf på biblioteket där jag kommer vara ett "tag". Ska skriva klart sista frågorna på managementinlämningen som är på tisdag.

Måste lösa mitt telefonproblem också eftersom jag ska ha telefonintervju med STS imorgon klockan 9. D´s telefon ska tydigen vara gratis att ringa med, iaf för honom :p Så ska kolla om han kan vara söt och låna mig sin telefon. Annars får jag hitta på något annat.

Stört varmt är det iaf..jag vettefan om dom fortfarande var värmen på eller om AC´n är heeelt ur funktion. Ikväll är det fotboll, ska försöka ta mig ur det hela för nä fy jag vill inte!! Annars blir det nog tillbaka till biblioteket för skrivande på hög nivår!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0