Trååkigt!

Jag har så tråkigt så tråkigt, de finns ingenting att göra!!
Om jag skulle börja packa nu så kommer jag inte ha någonting att göra imorgon. Dagens höjdpunkt är middag med min host family vid 5.30 så de är ju några timmar kvar dit liksom. Ska gå ut med lite flaskor och vika ihop min filt innan dom kommer också..oj så jobbigt de blev nu :p

De skulle vara superfint väder idag så vår plan var att ligga ute och sola, och vi kan inte åka och shoppa för Rachelle vet inte när dom kommer och hämtar upp hennes bil för transporten över de stora blå. Så nää de är rätt tråkigt!! Och lägenheten är tom eftersom brudarna har sin graduation på lördag och också flyttar ut med alla sina miljoner saker..

Måla naglarna ska jag göra, ta ut återvinningen och ja sedan vettetusiken! Kanske börjar packa ändå..men nä jag vill inte! Gå och köpa kaffe och lämna tillbaka en film kan jag göra :) Måste vänta på rachelle bara för hon har ingen nyckel med sig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0