Tennis!

Oh jag vill spela tennis nu nu nu nu!!
Skrev till Dustin och hoppas att han svarar så vi kan boka in en tennis dejt snart! Har min sista lektion imorgon :( Men jag har iaf kollat upp tennisklubben i Kalmar och de var helt okej. Medlemsskapet kostar 225:- och sedan kostar banhyran 80:-/h och dom verkade ha många lediga tider vilket är superbra för oss studenter som är lediga mitt på dagarna och så!


Så de kommer bli superbra i höst och i vår! I sommar får vi se om de finns någon tid..annars får jag gräva fram bruden från Sollentuna..men jag måste bli lite bättre så jag kan kicka hennes asssss tillbaka till Uppsala ;) Okej ska inte vara kaxig för de är jag som losar :p

Tennis is FUN!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Precis- i say! :-P och oroa dig inte för sommaren-jag kommer att bo hos mormor och morfar i rönninge när jag jobbar i södertälje och morfar har tennisbana på tomten- so get ready for having your ass kicked to kalmar! :-P

2009-06-04 @ 12:51:01
Postat av: Jojo

Haha - dont say to much!!

När är det du jobbar....var i slutet av sommaren va!?

Kraaam

2009-06-04 @ 16:07:03
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Helena

Yes i södertälje är det 20e juli tom 28 augusti.. precis till skolan början igen! idag har jag äntligen sommarlov! jippie! en hel veckas semester. snart ses vi! kramar

2009-06-05 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0