Studenten

Satt precis och tänkte, sen kollade jag på dagens datum och fick nästan en chock!!!!

Var det inte exakt idag för tre år sedan som jag tog studenten!? Jag har allt bra för mig det! Andra Juni 2006...och nu är det Andra Juni 2009 - TRE år sedan!! De är ju helt jäklans galet så tiden går fort..wow.



Vad har jag då gjort under dessa tre år!?
Började med en månad i Schweiz i Kandersteg
Jobbade på Mc Donalds i tre veckor, kanske var fyra
Jobbade på ReAgera i Skärholmen september-januari
Jobbade på adressändring Januari 07-Juli 07
Började Marknadsföringsprogrammet i Kalmar Augusti 07..
Utbytesstudent vid Otterbein College Januari 09 - nästa torsdag!!!

Sedan har de ju varit en massa flum..jag har träffat ett härligt gäng kompisar och håller kvar i dom braiga av de gamla! Precis så de ska vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0