Sleeping..soon..

Vi hade sjuka thunderstormen runt 22 ikväll, slängde mig på kameran och filmade i nästan 12 minuter. Ska ta och slänga upp ett av de många klippen tänkte jag..men nu orkar jag inte gå och hämta kamerasladden som är 1,5 meter ifrån mig i en låda! Så ni får se imorgon..sjukt jäkla coolt va de och man skrek fansiken till ibland!!

Imorgon ska jag upp tidigt...08.35 som alla tisdagar och torsdagar senaste 10 veckorna. De är dags för tennis och sedan EW aka gymmet! Näst sista lektionerna imorgon..bara torsdag kvar! Har iaf A i EW, i tennisen får vi se..jag har kämpat och varit där så de borde bli ett A! Snälla söta ja vill ha A..A..A!!

Nej hopp i sängen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Mysigt med åska :)

2009-06-02 @ 09:46:50
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja de var helt sjukt....håller på att ladda upp filmerna nu så får ni se!

WOW!

2009-06-02 @ 16:49:44
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0