Skit

Jag har en såååå fin iPhone, men a) den går inte att använda som telefon förens 23 juni då mitt nummer porteras, b) den går inte att använda som någonting annat heller för jag har inte tillgång till internet på min bärbara för vi får inte trådlösa att fungera och birgitta vill inte ha massa program på stationära. Så jag har kort och gott en iPhone i en vit låda.

Jag öppnar och tittar lite på den ibland för den är väldans fin faktiskt. Så nu sitter jag och är anti och ingenting vill fungera - hat! Får vänta till Birgitta kommer in och försöka få till någonting. Ska jag följa med på vuxenmöte måste jag ju ha någonting att göra - min förhoppning är leka med min söta iphone om vi får igång trådlösa/snor nätverkskabeln och startar om modemet 70 gånger!

Tyck synd om mig! ;)

Kommentarer
Postat av: katie

om darling är hemma tycker jag darling kan ringa och säga hej! ;)

2009-06-13 @ 13:49:51
Postat av: Åse Torlén

Jag tycker synd om dig!! Det är ju för sorgligt att Iphonen ska bli dammig ;-)

2009-06-15 @ 16:18:20
URL: http://www.4yourhealth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0