Sista tisdagen

Sista tisdagen idag..känns konstigt att inte ha några lektioner alls men jag klagar inte!! Kollade in mina betyg på hemsidan jag har fått A i Speech, Tennis och EW..IHC var inte betygsatt än så väntar med spänning på den. Men jag blev sååååååå glad över mina A :) Vågen för mig!!

Nu ska jag iväg och äta middag hos min hostfamilj..måste ta bilder också! Sen ska dom få tillbaka sina saker, jag ska färga håret lite ljusare och sedan blir det en kväll hos grabbarna, den sista kvällen! Buhu!!!

Nej nu måste jag springa :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas middagen var bra och att du har fått börja packa nu. :D så att du kommer hem till mig.

Jag har också packat idag... Jag och Victor ska åke hem denna helgen då Ellica tar studenten i morgon. Puss och kram ses snart

2009-06-10 @ 11:32:57
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej

Kommer med lite tråkiga nyheter. Martinas pappa gick bort i dag. Cancerm tog honom. Tänkte att du ville vissa ditt stöd.

Puss

2009-06-10 @ 14:34:31
URL: http://ag86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0