Sista onsdagen

Om 30 timmar så är jag påväg mot Sverige..eller resan har iaf börjat :S 16.50 flyger jag från Columbus och x-antal timmar senare landar jag i lilla Sverige, mer eller mindre frivilligt :p

Hoppade upp en timma sedan och nu så är allt packat, förstår inte människor som tar 17 år på sig at packa - ner med skiten och sen är det klart. Vi har en fin våg till vårt förfogande och väntar på att Rachelle ska skypa klart så jag kan ta och väga mina väskor :S Handbagaget kommer jag aldrig kunna lyfta så får be någon om hjälp där..haha! Väger säkert 20kg bara den (Böcker, stövlar, presenter, jeans och tjocktröja)!
50kg delat på två väskor hoppas jag klara..bara att den rosa väger nästan 5kg bara väskan :S Spänningen stiger, på vägen över hade jag nästan ett kilo till godo i EN väska..haha oops nu är de två proppfulla!!

Vid 13 ska vi iväg på sista glasspartyt som nog kommer bli ett gråtparty..haha uscha!!! Men nu ska vi njuta de sista dygnet av Amerikat!! :)

Ciao..och håll tummarna för mig och väskorna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0