She is the queen!

"Goood morgon" var inte min stråf i morse..då ville jag hellst dö faktiskt.

Hade ondare än ever i halsen och även öronen och huvudvärk suck och blä!! Kunde knappt öppna munnen för de gjorde så ont i halsen :( När jag är en mes är jag mes aaaaalllll the way och alla måste såklart tycka synd om mig ;) Drack ett glas juice och fick i mig lite yoghurt framför TV.n och sedan vid 13 lämnade jag hooden för landet.

Jag tankade för FÖRSTA GÅNGEN på vägen ner till landet...gud så jag undvikt att tanka - men de var ju inte alls farligt. Tankade med pappa när vi var ute och övningskörde men då var allt fel; pumpen..fästet och ALLT + att jag klämde ett finger :( Men nu gick det hur smidigt som hellst och det bästa var ju att jag inte betalade :) Woho! Vågen för mig och JET Älvsjö! Kom ner till landet efter 14 och då fikade jag och birgitta..jag fick efterlängtade huvudvärkstabletter!!!!!


Nyslungad honung från Stavtorps Bigårdar av Drottning Birgitta ;)


Vi skulle iväg och sälja honung så sen blev de bråttom...packade bilen och fixade med allt som skulle med, vatten, en macka och sedan stryka kläder och göra oss representativa. Jag ÄLSKAR att vara ute och sälja, de är otroligt roligt och speciellt när de är massa folk och man får balansera en massa bollar samtidigt. Årdala var vi ikväll och de gick jättebra..förväntningarna var inte någe vidare direkt.

Sen hem - mat - Bee Movie - Tv - chips och nu döööö i sängen!! Mår iaf bättre och hoppas ännu bättre imorgon, nej jag lurar mig själv för de är de två Advilen jag tog någon timma sen igen :p

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0