Regn..

Nej de är verkligen inget höjdarväder på landet, riktigt tråkigt! Tur att jag har en söt iPhone som kan pigga upp mig. Mestadels av tiden går till att leta efter roliga apps och ladda ner dom samt fixa alla saker som kontakter och sådant. Oh så underbar telefonen är..lite stor men den känns ändå skön i handen *Love love love*

Idag ska jag hämta min och Fridas ryggsäck som ska åka på äventyr till UK om två veckor, och även till skåneland/danmark nu i veckan! Ska måtta och hoppas att de fungerar! Sedan blir det en del kaffedrickande...jag måste vänja mig vid starkt kaffe igen, jag har ju blivit en helhjärtad amerikansk mes när de kommer till kaffe. Mer mjölk en kaffe är det nu :p Varje kopp åker micron minst en gång...


En fråga!!
Ser bloggen konstig ut?
När jag kollade igår hade texten hoppat och blivit jättestor och var inte alls i ett fint textsnitt, vet inte om de var datorn eller hur det kan vara.
Ser den fel/konstig/knäpp ut på dig skärm...och isf hur?!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

på sidan är det lite större textsnitt...

2009-06-14 @ 16:17:47
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0