På landet!

Hej hopp!

Igår tog jag och Frida bussen från Kalmar mot Stockholm, jag hoppade av i Nyköping där pappa hämtade upp mig efter jobbet..så jag fick lite mer än en timma i solen på en parkbänk i en mysig liten park. Nu har jag klarat av Livstid av Lisa Marklund också..även fast de känns som jag läst den innan. Men iaf en bra bok!

Idag så har jag mest sovit, vaknade vid 7-9-10 med ont i halsen och huvudet så jag låg kvar..sen gav jag upp och tog små roliga piller istället och nu mår jag bättre iaf. Har tvättat lite och läst lite..bra att man ska en tur förbi mamma för jag måste hitta en ny bok! Åker upp till Södertälje imorgon kväll är tanken..och sen fredag blir de Hagsätra och sedan får vi se vad som händer!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0