Ny vecka!

Och så var det en ny vecka igen...vi kallar den för vecka 10 här borta vilket betyder att de är sista veckan med lektioner för nästa vecka är det bara prov! :) Jag som bara har en in-class har den på måndagen och sedan är jag friiii som en fågel. Då ska de säljas tillbaka böcker..förhoppningsvis kan jag sälja min advertising bok också som dom inte kunde ta tillbaka förra quartern..annars kommer jag fansiken bli sur! Och om man har tur kan vi sälja Speech boken till ett högre pris än vi köpte den eftersom vi inte köpte den i skolan :)

Nu ska jag äta frukost och titta på teorier + en film innan skolan börjar vid 2. Alltså har jag 3h och 45min på mig att göra det så de är ju luuuuuungt!

Hoppas ni haft en bra dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0