Not so sunny

God morgon solstrålar!!
Jag hoppade nyss upp ur sängen..den var så varm och go så den höll mig kvar!! Idag händer de inte direkt något skoj, lektion vid 2 och sedan är de sista WW som ikväll är hos killarna i deras hus, då behöver man inte tänka på roomies som inte vill vara med.. :p

Fram tills dess så ska jag fortsätta skriva på analysen..skrev typ två sidor igår eller nått och måste hitta lite bra källor så jag slipper läsa i boken. Vi får nog våran hemtenta idag på lektionen, skulle fått den i måndags men läraren var sjuk, så får väl titta lite på den också. Mitt mål är att bli klar med analysen idag och hemtentan till på fredag ungefär om den inte är jättestor vilket jag verkligen inte hoppas!

Grått ute idag men imorgon kommer solen tillbaka och stannar så långt google visar..till på lördag! :)
Ha en FAB dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0