Natti!

Nu är det dags för lilla mig att hoppa i lopp lådan..*gäsp!*

Har tittat lite på MTV Movie award..haha sjukt jäkla sjuk show och självfallet skrek jag till varje gång Twilight vann ett pris (lots of times that is ). När jag tröttnat på att se Brunos rumpa satte jag på filmen "Georgia Rule" som var riktigt bra faktiskt. Kan vara lite svår att analysera...men för er som inte sett den kan jag verkligen rekommendera den!!!


+ J J J J

Imorgon blir det en till film på förmiddagen innan de blir dags för en lektion vid 2 och sedan blir det en till film om jag inte hittat någon bra och förhoppningsvis kan jag börja skriva analysen imorgon eftermiddag..då är jag två teorier rikare dessutom! Vi ska få vår takehome final imorgon också men den får vänta till efter analysen!

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Nu kan du se trailerna av new moon på min blogg :)

2009-06-01 @ 08:56:14
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Katie

Du! vi ska varva midsommaren men banan låten och svennebanan! Temat är bananer, jag har fett fått ledigt! Jag e så duktig att jag får välja tider själv "klappa katie på huvet" ^^

2009-06-01 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0